luahan hati....

5 comments:

The Person Behind The Mask said...

assalamualaikum Ka Qaseh, sabar je lah kak. nanti ok jugak internet tu.,..

Suhaidah Tan said...

salam kak sabar jelah kak..Sekarang ni memang msin tenet diserang Viru H1N1 heheh...Line saya pun sama...

qaseh qaisara said...

salam Fiza, bukan sekali dua akak di uji begini, dalam sebulan hanya beberapa hari saja okey, nak kata tak bayar, menipu sangat. Sedangkan internet agak perlu juga buat akak.

qaseh qaisara said...

salam Cinta, akak ni dah tahap angin puting beling. Menara TM tu nampak sangat dari rumah akak. Canggih bukan bangunannnya, tapi servis, alahai...

Suhaidah Tan said...

aduhai kak apa boleh buat..Masa nak pasang line mcm2 janji yg penjual ckp..Servis bagus lah itu lah ini lah..Tapi bila dah pakai..Adus hampeh!