Akan datang-HAJAT HATI

13 comments:

Rehal Nuharis said...

wah tahniah... sukanya cover ni...

qaseh qaisara said...

terima kasih Rehal. Akakpun suka sangat.

Suhaidah Tan said...

wah akak tahniah2...Cover cntik lah warna fevret akak kan :)
Dah ada di pasaran ke kak?Tak sabar nak baca

The Person Behind The Mask said...

Assalamualaikum kak,
Tahniah buat buku barunya. ada sipnosisnya tak? bila kelaur dipasaran dibrunei? dah ta sabar lagi dah... hehehe

Hanny Esandra said...

hai kak!
lawo nye cvr nvl tuuuuu... x sbr nk bce.. ehehhehe...

qaseh qaisara said...

sqlqm cinta, belum lagi. mungkin bulan depan.Inya Allah.

qaseh qaisara said...

salam Fiza,sinopsisnya, kisah dua orang yang tinggal berjiran sejak kecil. Si lelaki jatuh cinta kpd si prempuan, tapi tak tahu nak cakap macam mana.bila emaknya nak kahwinkan dia dengan sepupunya, dia tolak mentah2. sehinggakan dia anggap sebagai gay, sebab tak suka berkwan dengan perempuan, sedangkan di dalamhatinya sudah ada yang satu. macam tulah lebih kurang.

qaseh qaisara said...

terima kasih Hanny.

The Person Behind The Mask said...

Hi Kak, weh serenok betul bunyi sipnosis nya tak sabar pulak. hehehe nanti2 mintak 'autograph' ye?

qaseh qaisara said...

sronok ke gitu? Tapi akak masih kekalkan trade mark Qaseh Qaisara.
romantis komedi.insya Allah kalau berkesempatan datang ke Brunei, bolehlah kita bertemu.jangan setakat autograph peluk cium sekali.

Suhaidah Tan said...

romantic komedi???suka2...tak sabar nak dapatkan di pasaran heheh..

qaseh qaisara said...

cinta, Qaseh Qaisara cerita dia semua macam tu, gila-gila punya cerita. Harap-harap ada yang sudi membacanya,

The Person Behind The Mask said...

hehehe insyallah kak..