punyalah romantik cerita ni, aduhai......

5 comments:

fizzybubbles said...

hehehe rupanya akak tengok jugak cerita... fiza setuju cerita memang romantik sangat. hehehe

qaseh qaisara said...

Memanglah. Akak dah dua kali layan cerita ni. Cari ilham.

UMAIRA DZUL WIDAD said...

kak qaseh,
ni citer vivaah kan?hehe...saya suka gak nengok citer ni, tapi yg saya nak gelak, heroin tu cedera teruk lepas terbakarkan? tapi muka dia maintaine lawa.huhu...cam tak logik je. pastu...watak heroin tu terlalu perfect.kalau bukan kerana hero dia yang kiut miut rasanya saya tak layan citer ni sampai berkali2 (dah tak ingat berapa kali).heheh...amboi2 (k.qaseh jgn ckp sy gatal ye)

qaseh qaisara said...

Umaira, akak suka jalan ceritanya. Lain dari yang lain. Akakpun minat heronya. Dia memang kiut sangat.

qaseh qaisara said...

Umaira, akak suka jalan ceritanya. Lain dari yang lain. Akakpun minat heronya. Dia memang kiut sangat.