Yang terindah...

7 comments:

UMAIRA DZUL WIDAD said...

Senyuman akak yang menawan tu dah menjelaskan betapa bahagianya hati akak. Memang yang terindah! tahniah...:)

qaseh qaisara said...

terima kasih Umaira.
kalau komuter tak rosak,insya Allah akak datang hari sabtu nanti.

romibaiduri zahar said...

Akak...
Pertemuan dengan akak-akak semua memang sesuatu yang terindah dalam hidup saya...
terima kasih

qaseh qaisara said...

Romi,itulah yang akak rasa semalam.

SARNIA said...

Seronoknya...kita aje yg ketinggalan tak dpt bersama2 ngan penulis FP ari tu, huhuhu...

qaseh qaisara said...

Tak apalah Sarnia,Insya allah Sabtu ni ramai lagi penulis FP yang datang.

Buah Cintaku... said...

salam kak qaseh, maaflah baru hari ni dapat menjengah.. tengok2 ada pulak terselit sekeping dua gambar minat cuters ni... isy malunya... apa pun terima kasih atas keramahan... terima kasih atas anggur yang sedap dan mengiurkan tu... insyaAllah kalau izinkan-Nya kita jumpa lagi... lupa nak minta akak sign buku... exited overdose sangat, tu lah padahnya... ehhehehee apapun tahniah kak. Kita berkongsi keindahan dalam rasa dan definasi yang sama...